Go to Top

CasePlease – serviciul care simplifica calatoriile de afaceri

ADVERTORIAL  CasePlease – serviciul care simplifica calatoriile de afaceri

Am aflat de curand ca a fost lansat un serviciu nou pe piata, care urmareste simplificarea calatoriilor de afaceri.  Acest serviciu permite oamenilor de business sa uite complet de grija bagajului, precum si de hainele sifonate.

CasePlease este un serviciu nou, care simplifica calatoriile de afaceri, fiind lansat la finele anului 2016, in Bucuresti.  Acest serviciu permite oamenilor de afaceri care calatoresc frecvent în capitala sa lase in grija CasePlease niste randuri de haine si produse de igiena personala, pe care la urmatoarea lor vizita in Bucuresti sa le gaseasca curatate si calcate, asteptandu-i la hotelul unde au rezervare.

CasePlease se adreseaza oamenilor de afaceri romani si straini, femei si barbati, care se cazeaza la hoteluri de 3, 4 si 5 stele, sau la apartamente inchiriate si care calatoresc aici de cel putin 3-4 ori pe an.CasePlease1

Beneficiile utilizarii serviciului CasePlease

  • Folosind CasePlease, oamenii de afaceri scapa complet de grija bagajului de calatorie.
  • Dispar timpii de asteptare asociati cu check-in-ul, respectiv check-out-ul bagajului de cala, in aeroport.
  • Cei obisnuiti sa calatoreasca cu bagaj de mana, au acum spatiu suficient cu CasePlease pentru hainele de sala si pantofii de alergat.
  • Clientii CasePlease se pot indrepta spre aeroport in orice clipa, stiind ca bagajul ii va astepta la destinatie.
  • Problema hainelor sifonate la hotel dispare complet.
  • La finalul calatoriei de afaceri, oamenii de afaceri care utilizeaza serviciul nu vor fi nevoiti sa despacheteze si sa spele sau sa duca la curatatorie hainele.

Clientii CasePlease castiga timp si beneficiaza de confort sporit. Reprezentantii firmei de concierge estimeaza ca in medie, o persoana petrece cel putin trei ore impachetand si despachetand pentru o calatorie de afaceri, dus intors. Considerand doua calatorii pe luna, sau douazecisipatru pe an, asta inseamna un castig de 72 de ore pe an, ce pot fi dedicate altor activitati, cu valoare adaugata mai mare.

Cum functioneaza CasePlease?

Absolut toate rezervarile serviciului CasePlease au loc prin intermediul platformei online www.caseplease.com. “Initial stabilim o intalnire cu clientul aici in Bucuresti, intalnire in cadrul careia ne preda articolele vestimentare si cosmeticele dorite. Odata ce garderoba clientului se afla in posesia noastra, o curatam profesional, gratuit in aceasta etapa, iar apoi o depozitam”, spune unul dintre reprezentantii firmei.

Incepand cu urmatoarea vizita de afaceri a clientului, acesta se va putea bucura de intreg serviciul CasePlease. Clientul anunta cand soseste, cand pleaca si la ce hotel are rezervare.

Astfel, toate bunurile sale vor fi transportate la receptia hotelului unde are rezervare. Hainele mai delicate (costume, rochii, camasi) vor fi predate pe umerase, protejate de huse, restul articolelor fiind predate intr-o geanta de voiaj CasePlease.

Similar, la plecarea clientului, acesta va preda bagajul la receptia hotelului, in geanta de voiaj CasePlease, geanta ce va fi preluata de un reprezentant al firmei de concierge. Hainele vor fi curatate si calcate profesional, iar apoi depozitate cu restul produselor de igiena personala, in asteptarea urmatoarei vizite a clientului.

Unde este CasePlease disponibil?

In prezent serviciul se adreseaza strict oamenilor de afaceri ce calatoresc in Bucuresti, dar CasePlease are in plan extinderea in alte orase din tara, precum si din strainatate.

Cat costa CasePlease?

CasePlease percepe un abonament lunar de 5 euro pentru stocarea bagajului clientului, precum si o taxa fixa pe calatorie, ce depinde de pachetul ales. In prezent, CasePlease oferă două pachete:

Pachet 1 – 50 euro pe calatorie (dus-intors): permite stocarea a pana la 10 articole vestimentare (inclusiv incaltari), precum si a unei genti de cosmetice.

Pachet 2 – 100 euro pe calatorie (dus-intors): permite stocarea a pana la 25 articole vestimentare (inclusiv incaltari), precum si a unei genti de cosmetice.

Taxa pe calatorie include curatarea, calcarea si transportul hainelor la hotel si de la hotel la depozit.

Important de mentionat este faptul ca platile se realizeaza exclusiv cu cardul. In momentul in care un client isi creaza un cont CasePlease, acesta isi va introduce datele cardului bancar. Astfel, platile se vor realiza automat: abonamentul lunar va fi platit pe intai ale fiecarei luni, iar taxa pe calatorie va fi achitata la finalul calatoriei de afaceri.

Echipa

In spatele CasePlease se afla cei doi co-fondatori, Marian Posaceanu si Flaviu Dumitrascu, fosti colegi de liceu.  Marian este CTO-ul/developer-ul echipei, in timp ce Flaviu este responsabil pe partea de business development.

Stadiul actual

CasePlease urmareste colaborari cu multinationale, pentru angajatii acestora care calatoresc frecvent (manageri, directori, consultanti, etc), precum si cu agentii de turism cu oferte corporate. Totodata creioneaza dezvoltarea serviciului in alte orase din tara, in urma feedback-ului primit.

      Persoana contact:

   Flaviu Dumitrascu – co – fondator

      0040 726 219 466CasePlease4

 

Sursa info & foto : CASE PLEASE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *