Aceasta este o analiza a turistilor romani intr-un studiu efectuat de catre Daedalus Millward Brown si prezentat la ETravel Conference in 15 octombrie 2014.
Parte a grupului Daedalus, Daedalus Millward Brown este o companie de marketing si cercetare a pietei, orientata catre servicii cu valoare adaugata, capabile sa sustina in mod eficient deciziile de marketing.
Acest studiu prezinta tipurile de servicii turistice achizitionate de romani din mediul online, importanta avantajelor online-ului atunci cand vorbim despre achizitia de pachete turistice, precum si increderea romanilor in achizitiile turistice online. De asemenea, in acest studiu sunt identificate motivele pentru care turistii nu apeleaza intr-o mai mare masura la mediul online si elementele ce ar trebui imbunatatite de providerii de servicii turistice online astfel incat sa atraga mai multi consumatori.
Dragi cititori si proprietari sau manageri de afaceri in turism, consider ca este foarte interesant de analizat de catre toti operatorii din turism care activeaza in mediul online ( atat agentii de turism cat si hoteluri sau sisteme de rezervari) si apoi intervenit si lucrat la imbunatatirea calitatii produselor online in vederea eficientizarii vanzarii online respectand nevoile turistilor.
Invit de asemenea turistii, potentialii consumatori, sa aduca completari in acest sens pentru a ajuta providerii de servicii turistice sa vina cu produse si servicii cat mai aproape de dorintele si asteptarile lor.
Sursa : http://www.slideshare.net/evensys/diana-ursu-millward-brown-study/1
Leave a Reply